Monday, September 26, 2011

Pertama Kali

Assalamualaikum semue..

Ni la first time aku wat entry kat blog nih..ok first skali aku nk ckp..sjak akhir2 nih aku slalu je teringat kt korang..x tau la knape..tp tu la realitinya..then aku nk mintak maaf kalu ade yg rse aku nih mcam maleh nk update blog nih..sbabnye aku mmg x tau nk tulis ape kt sini..skang ni pown ntah ape la yg aku tulis nih..hehehehehe...mcm yg korang tahu la kan..kite dulu pernah sekelas, tp wlaupown sekelas..kitew semua slalu je gadoh kan dalam nk wat satu2 keputusan..tp wlau kitew gado mcm mne pown..kitew still kelas yg united kan..mcm tagline kelas kitew..United Account Zone..rindu sgt knangan2 yg lalu yg pnah mnjadi sebahagian dr sejarah hidup aku bersama korang selama 2 tahun tuh..walupown korang ngan aku cume 2 tahun jek..tp korang la yg terbaik..aku hrap selepas masing2 dah mncapai kerjaya, impian, hrapan, cita2, dan kejayaan dalam hidup..persahabatan kitew masih kekal mcm dulu lg..pd aku persahabatan kitew semue bkn sekadar persahabatan shj..tp kitew nih dah hmpir mcm keluarga yg sgt mmbantu satu sme lain..kat bwah nih aku ade letak gmbar2 mse kitew kuar buat jamuan kat jusco dulu..
tgk la...
heheheheehe...







sekian shaja dr aku..
Kwan korang, Faiz

No comments: